wtorek, 11 sierpnia 2009

L-4 i nowy projekt...

Od tygodnia siedzę w domu :/ Niestety dopadł mnie półpasiec... Heh... znów będzie cienki finansowo miesiąc. Mając czas zacząłem rozwijać swój nowy projekt. Zobaczymy, co z tego wyjdzie i czy starczy mi sił, czasu i samozaparcia... Teraz mam duuużo czasu, a i tak nie nadążam z wprowadzaniem informacji, bo przecież trochę tego jest.

Muszę opracować jakiś sensowny sposób ogarnięcia tego wszystkiego, bo duuuuuuuużo stron do przejrzenia, a jak sypią się nowości to u wszystkich. Ale z drugiej strony wydaje mi się, że w internecie takiego serwisu brakuje. O sprzęcie FOTO/RTV/Car jest od groma i ciut, a o AGD nie ma ich za wiele. Za to sklepów jak nas....ł.

Mam prośbę jeżeli macie ochotę to wejdźcie na stronę serwisu i zostawcie mi na blogu info co byście zmienili czy też co uważacie, że jest w porządku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz